کیا موتورز مرکز تجربه برند BEAT360 دهلی را در هند افتتاح می کند
– مرکز تجربه مجازی کیا موتورز دارای سه منطقه مجزا است که یک تجربه برند همه جانبه Kia را ایجاد می کند
– مرکز جدید دارای سه منطقه مجزا است که یک تجربه همه جانبه با نام تجاری Kia را ایجاد می کند
– BEAT360 دهلی تجسم تعهد کیا در بهبود تجربه مشتری
– هند BEAT360 بعد از راه اندازی این مفهوم در کره جنوبی ، دومین مورد افتتاح در سطح جهان است.
سئول 10 اکتبر 2019 – کیا موتورز هند امروز یک مرکز تجربه جدید برند BEAT360 را در سرزمین ملی سرمایه دهلی گشود ، و با استفاده از طراحی تعاملی و بصیرت و طراحی بین کیا و نام تجاری کیا ، بازدید کنندگان بالقوه را ارائه می دهد.
مرکز تجربه مجازی کیا موتورز نخستین بازار هند است. این فضا دارای مناطق است که بازدید کنندگان را به چشم انداز آینده کیا نزدیک می کند و در عین حال فرصتی منحصر به فرد به مشتریان می دهد تا با برند کیا و جدیدترین مدل های آن در تعامل باشند.
فضا به سه منطقه تقسیم شده است تا بازدید کنندگان بتوانند از آن کاوش کنند. منطقه “محیط اطراف” دارای یک تورنت متحرک است که دارای صفحه نمایش 11 متری و مدل کیا است و نگاهی گذرا در چشم انداز آینده کیا به شما ارائه می دهد. در منطقه “واقعیت مختلط” ، مشتریان می توانند برای نمایش مدل کیا در دنیای مجازی از طریق فناوری واقعیت مجازی و جلوه های ویژه ، از واحدهای نمایشگر مستقر در سر استفاده کنند.
یک کافه در نظر گرفته شده فضای راحتی را برای بازدید کنندگان ایجاد می کند تا استراحت کرده و ماشین خود را با استفاده از تنظیم کننده Kia ایجاد کنند. این سیستم اطلاعاتی در مورد مدل پیکربندی شده Kia خود را با تصاویر ، قیمت ها و مکانهایی که می توانند از نزدیکترین نمایندگی کیا خریداری کنند. سپس مشتری تمام اطلاعات مدل مربوط را مستقیماً به تلفن همراه خود دریافت می کند.
Kookhyun Shim ، مدیر عامل شرکت Kia Motors هند گفت: “BEAT360 دهلی یک مفهوم جدید در بازار هند است که وسیله ای نوآورانه برای تعامل با مصرف کنندگان ارائه می دهد.” “مصرف کنندگان همیشه مورد توجه اصلی ما بوده اند ، و ما امیدواریم که تجربه ای واقعاً همه جانبه از برند Kia را در اختیار آنها قرار دهیم.”
سایت هند دومین مرکز تجربه برند BEAT360 کیا و اولین بار در خارج از کره است. KIA اولین مرکز خود را در سال 2017 در سئول کره جنوبی افتتاح کرد. از آن زمان این مرکز سالانه پذیرای بیش از 130،000 بازدید کننده بوده و به دلیل فلسفه طراحی خلاقانه و پیشگامانه ، یک جایزه بین المللی طراحی عالی را دریافت کرده است. کیا موتورز همچنین قصد دارد در آینده تعداد مشخصی از شعب اضافی BEAT360 را در هند ایجاد کند.