[ad_1]
با مکان آزمایشی، آئودی برای اولین بار مفهوم شارژ جدید خود را در جاده به کمک مرکز شارژ آئودی آزمایش می کند. رالف هالمیگ، مدیر پروژه هاب شارژ آئودی، می گوید: «ما می خواهیم از آن برای آزمایش زیرساخت های شارژ سریع انعطاف پذیر و ممتاز در فضای شهری استفاده کنیم. ما به جایی میرویم که مشتریان ما لزوماً صبحها با یک خودروی برقی با شارژ کامل از خواب بیدار نمیشوند و در عین حال به افزایش تقاضای شارژ در آینده فکر میکنند.»
زیرساخت شارژ خودکفا و مقرون به صرفه مرکز شارژ آئودی
مکعب ها پایه هاب شارژ آئودی هستند. مکعب های ظرف انعطاف پذیر را می توان در چند روز دوباره در مناطق موجود جمع و جدا کرد. مکعب ها دو ایستگاه شارژ سریع برای هر واحد فراهم می کنند و می توانند در صورت های فلکی مختلف ترکیب شوند. باتریهای لیتیوم یون فرآوریشده و استفادهشده به عنوان سیستمهای ذخیرهسازی انرژی عمل میکنند – باتریهایی که به عنوان باتریهای عمر دوم برگرفته از وسایل نقلیه توسعهای از بین رفته شناخته میشوند. که هزینه ها و منابع را کاهش می دهد. این امر باعث میشود زیرساختهای پیچیده با خطوط برق فشار قوی و ترانسفورماتورهای گران قیمت مانند روشهای برنامهریزی زمانبر غیرضروری باشند. راه حل ذخیره باتری هاب شارژ آئودی، زیرساخت های شارژ سریع را در جایی که شبکه برق کافی نیست به ارمغان می آورد.
به لطف تقریباً 2.45 مگاوات ساعت ذخیرهسازی موقت، ایستگاههای شارژ در نورنبرگ فقط به یک اتصال برق سبز 200 کیلوواتی به شبکه ولتاژ پایین که در حال حاضر در دسترس است نیاز دارند، که برای کارکرد هاب شارژ آئودی کاملاً کافی است. 200 کیلو وات برای پر کردن مداوم ماژول های ذخیره کافی است. پانل های خورشیدی روی سقف علاوه بر این، تا 30 کیلووات انرژی سبز را تامین می کنند. مشتریان می توانند خودروهای الکتریکی را با حداکثر توان 320 کیلووات در شش نقطه شارژ شارژ کنند. در مجموع حدود 80 وسیله نقلیه را می توان در اینجا بدون رسیدن به محدودیت های ظرفیت سیستم ذخیره انرژی همراه با توان ورودی 200 کیلووات هاب شارژ کرد.
آئودی e-tron GT به ظرفیت شارژ تا 270 کیلو وات می رسد. این به کوپه چهار در اجازه می دهد تا در حدود پنج دقیقه تا 100 کیلومتر انرژی کافی شارژ کند. شارژ از 5 تا 80 درصد تقریباً 23 دقیقه طول می کشد.
قیمت هایی مانند Wallbox در خانه
در حال حاضر، هرکسی که می خواهد از ایستگاه های شارژ پرقدرت در مرکز شارژ آئودی در نورنبرگ استفاده کند و e-tron شارژ قرارداد خدمات می تواند 31 سنت در هر کیلووات ساعت بدون در نظر گرفتن نرخ شارژ شود. این هاب شارژ آئودی را به یک جایگزین واقعی برای شارژ در خانه تبدیل می کند. هالمیگ میگوید: «ما به مردم مناطق شهری با قیمتی که برای شارژ با استفاده از Wallbox در خانه میپردازند، شارژ میکنیم. مرکز شارژ آئودی در نورنبرگ یک سایت شارژ باز است. محوطه ورودی حتی برای رانندگان خودروهای دیگر نیز قابل دسترسی است.
شارژ سریع و بدون عارضه مرکز شارژ آئودی
مشتریان آئودی می توانند از عملکرد رزرو جدید در برنامه myAudi استفاده کنند: آنها می توانند به راحتی یکی از شش منطقه شارژ را رزرو کنند. شارژ به خودی خود سریع و بدون عارضه است. با Plug and Charge (PnC)، حتی میتوان مدلهای دارای قابلیت Plug and Charge را بدون کارت RFID (شناسایی فرکانس رادیویی) در دو نقطه از شش نقطه شارژ در مرحله آزمایشی شارژ کرد. فرآیند احراز هویت بهمحض اتصال کابل شارژ به خودرو، بهطور خودکار از طریق ارتباط رمزگذاریشده انجام میشود. برای استفاده از این سیستم، رانندگان باید مدلی از آئودی با قابلیت PnC داشته باشند e-tron سری (آئودی e-tron شامل 50/55/S مشتقات اسپرت بک با تاریخ تولید بعد از هفته تقویم 48/2021) و یک فعال e-tron قرارداد خدمات شارژ مشتریان می توانند 20 تا 30 دقیقه را صرف شارژ تا 80 درصد حجم شارژ کنند – به عنوان مثال با یک آئودی e-tron یا e-tron GT – در سالن طبقه بالا
ارائه خدمات جذاب زمان شارژ را افزایش می دهد
آزمایشهایی که در نورنبرگ آغاز میشوند بر عملکرد رزرو جدید، انتظارات مشتریان از تجربه شارژ ممتاز و جنبههای فنی مانند الزامات سیستمهای ذخیرهسازی باتری مدرن تمرکز دارند. آئودی همچنین میخواهد تعیین کند که چه زمانهایی از روز بهطور خاص از این تسهیلات استفاده میشود. هدف ایجاد مرکز شارژ آئودی با ارزش افزوده مناسب برای مشتریان است. برای این منظور، آئودی خدمات جذاب دیگری را در محل به غیر از شارژ خودروهای برقی ارائه میکند: ایستگاه تعویض باتری دوچرخههای برقی، خدمات وام دادن اسکوتر برقی، اطلاعات در مورد محصولات مختلف آئودی، و همچنین تست درایوهای آئودی Q4. e-tron و RS e-tron GT، با نظارت کارشناسان آئودی. علاوه بر این، آئودی یک سرویس تحویل به موقع برای غذا، یک دستگاه خودکار مجلل و مراقبت از خودروی سیار ارائه می دهد.
کارکنان خدمات از مشتریان در حدود 200 متر مربع مراقبت می کنند (2,153 فوت مربع) سالن بدون مانع که شامل 40 متر مربع (431 فوت مربع) پاسیو، رفاه کاربران در مرکز توجه قرار می گیرد. در آنجا می توانند کار کنند و استراحت کنند. در یک صفحه نمایش 98 اینچی، مدل های آئودی را می توان پیکربندی کرد یا اطلاعاتی در مورد عملکرد هاب شارژ آئودی یا سطح شارژ فعلی خودرو بازیابی کرد.
در طول پروژه آزمایشی در نورنبرگ، یک کارمند بین ساعت 10:00 صبح تا 7:00 بعد از ظهر به خواسته های بازدیدکنندگان رسیدگی می کند. شش نقطه شارژ و یک سالن در شبانه روز در دسترس هستند. مدیر پروژه هالمیگ می گوید: «مشتریان ما مزایای متعددی را به اشتراک خواهند گذاشت. “با یک گزینه رزرو انحصاری، فضای استراحت، زمان بیکاری کوتاه به دلیل ظرفیت شارژ بالا، و یک بازوی چرخشی جدید برای ساده کردن کار با کابل شارژ.”
[ad_2]